Anonīma vēstule Operatoram X

Operators X: "Kā vērtējat mūsu servisu?"

Anonīms:
" Iemesls augstajam "9" vērtējumam ir ... atmiņas.
 Tās bija sirsnīgas sajūtas par to, kā pirms 1,5 gada Operatora X mājas interneta ātrums manā rajonā "pārsita" iepriekš lietotā Operatora B interneta ātrumu.
Tas nu bija kaut kas! Likās, ka ātrums tik iespaidīgs, kā Rīgā. Daži draugi gan ieminējās, ka tas jau nu gan nav ātrums, ar kuru var "laivstrīmot", bet to neņēmām vērā un ar prieku nodevām utilizācijā vecos rūterus, lauzām līgumus, slēdzām jaunos.
Man ir atmiņas par laipnajiem telefonservisa cilvēkiem, izdevīgajiem tarifiem ( pirmajā brīdī, kad viss vēl gāja, kā nākas). Es jutu saikni ar katru konsultantu, sarunājām, kad atkal sazvanīsimies. Atlaides bija pasakainas. 
Vēl aizvien patīk laipnie pārdevēji veikalā. Es biju 10 + gadīgs Operatora B klients un pārgāju uz Operatora X tīklu tieši dēļ ātruma un cenas, bija forši. Viss dēļ konsultanta un interneta ātruma. 
Tomēr nedodu "izcilu" vērtējumu, jo tagad, 2021. gadā  šis pats internets vairs neiet, kā citiem. Visādas darba tiešsaistes vienkārši "uzkarās". Liela noņemšanās un īstenībā, arī kauns no klientiem. Es nevēlētos tāpēc zaudēt klientus, bet es arī nevēlos, lai manis dēļ ceļ jaunu telekomunikāciju torni, manā rajonā nav nemaz daudz klientu un cik saprotu, tad pagājušo gadu kādas nezināmas personas izraka netālu esošās telekomunikācijas, atstājot cienījama vecuma kaimiņus bez optiskā interneta. Operatora X konsultanti man zvana un saka mierinot, ka gan jau internets uzlabosies, ka gan jau es neesmu pareizi nolikuši rūteri, sak, "nomainīsim Sim karti", un "vispār nekādi traucējumi nav konstatēti", bet varbūt vien "upe traucē", tagad visi lieto internetu, liela noslodze, u.t.t., bet tas man ir vienkārši jau apnicis. Rakstu šo anketu, nezkāpēc, jau kuru reizi, laikam nav, ko darīt.
Ja godīgi, nezinu, kāpēc paņēmu vēl telefonam šī paša Operatora X internetu, ja jau tagad man rāda vien 2-3 strīpiņas no 5. Varbūt tāpēc, ka ticu, ka gan jau es kādreiz pabraukāšu pa Latviju un tad tiešām vajadzēs. Varbūt neticu, ka man var veikties labāk. 
Ja kāds Operatora X klientu centra darbinieks šo lasītu- neraizējaties, man jau no rīta zvanīja jauka meitene- konsultante "par to pašu", ceru, ka nebiju pret viņu pārāk asa, kad viņa man atkal piedāvāja Operatora X pakalpojumus - mājas internetu, xoxoxo.
Jā, nebūtu domājis, ka būšu kādreiz īgns klients, bet šobrīd es tāds esmu. Katrā ziņā, reizēm žēl tos konsultantus - viņi jau nevar zināt, kāda tam klientam ir vēsture un kas tieši klientus padara īgnus. Cilvēki ir dažādi. Arī konsultanti. Ir viens Operatora X konsultants veikalā, kurš mani nepadara īgnu, jo es viņa sejā varu redzēt, ka viņš par mani nesmejas, un ka man patiešām varētu nevajadzēt internetu, kurš nepavelk. Paldies vēl par pēdējo mēnesi, ko lietoju Operatora X mājas internetu, to vēl izmantojam mazāk svarīgajām ierīcēm, piemēram e-pasta atvēršanai. 
Tagad mums ir cits internets, teiksim "Operators ar Antenu", nez, cik ilgi tas turēsies. Viens gudrs draugs pameta ideju, ka var taču dabūt Starlink. Ziniet, varbūt nākamgad kopā ar kaimiņiem mums tas pat varētu būt izdevīgi, ja viņš tiešām ir tik ātrs, kā runā, un varbūt strādā tādā laukmalē vai pie upes.
Šo rakstot, goda vārds, jūtos kā cilvēks 60+, tāds nosvērts, bet arī maķenīt nokaitināts, un arī - ka man nav nekā labāka, ko darīt." 


P.S. komentārā operatoram X šis teksts bija garāks, nācās noīsināt.

Leave a comment

Add comment